Hoe snel bezorgen jullie?
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De snelheid van de levering is echter afhankelijk van meerdere factoren, zoals de voorraad van het artikel, de locatie van het artikel en de drukte bij de gekozen bezorgdienst (DHL, PostNL).
Voorraad en Locatie
De voorraad en locatie van een artikel bepalen hoe snel de order in ons magazijn gepickt kan worden. Bij elk product vind je een indicatie van de levertijd onder het kopje "VERZENDING & RETOUR". Veel voorkomende levertijdindicaties zijn:
- Ma t/m Vrij voor 23:00 besteld is morgen in huis
- 1 - 3 werkdagen levertijd
- Vanwege de grote vraag bedraagt de verwerkingstijd voor dit product 2-4 werkdagen
Belangrijke Opmerking
Als je meerdere artikelen bestelt, houd er dan rekening mee dat de levertijd van de gehele bestelling wordt bepaald door het artikel met de langste levertijd. Alle artikelen worden namelijk samen in één zending verzonden.
Drukte bij Bezorgdiensten
Helaas kan een zending soms langer duren door drukte bij de vervoerders. Dit ligt buiten onze controle en wij zijn afhankelijk van hun bezorgcapaciteiten.
De uitzonderingen: waarom duurt het soms iets langer?
- Als een artikel niet op voorraad is, duurt het langer. Bij elk artikel vermelden we de levertijd.
- Sommige artikelen (bedden, boxsprings en matrassen) worden rechtstreeks door onze partners (Nieuwhof) geleverd. In dat geval neemt de betreffende partner contact met je op voor een bezorgafspraak.
- Bestel je voor het eerst iets bij Ynot, dan hebben wij soms wat tijd nodig om je gegevens te controleren.
- Bezorging wijkt af als je op een Waddeneiland woont.
- Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
- Heel soms is er een storing in ons magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren.