Waarom heb ik van Klarna een herinnering gekregen nadat ik een retour heb gemeld?
Het kan gebeuren dat je een herinnering van Klarna ontvangt als de uiterste betaaldatum is verstreken en je retour nog niet is verwerkt. Dit kan voorkomen terwijl je retour onderweg is of nog in behandeling is.
Als je je bestelling hebt geretourneerd maar toch een herinnering hebt ontvangen, laat Klarna dan weten dat je wacht op de registratie van je retour. Dit doe je door je retour bij Klarna te melden.
Om je retour te melden, volg je deze stappen:
- 1. Ga naar Bestellingen: Log in bij Klarna en ga naar het overzicht van je bestellingen.
- 2. Selecteer de bestelling die je geretourneerd hebt: Kies de bestelling die je hebt teruggestuurd.
- 3. Druk op 'Retour melden': Klik op 'Retour melden' en volg de instructies om je factuur te pauzeren.
Wanneer je je retour hebt gemeld, wordt je factuur gepauzeerd tot je retour is geregistreerd. Je factuur wordt aangepast zodra wij je retour hebben verwerkt.